Eerste paar dagen - Reisverslag uit Malmesbury, Zuid-Afrika van frankkamphof - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen - Reisverslag uit Malmesbury, Zuid-Afrika van frankkamphof - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg

30 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Malmesbury

Hallo allemaal,

Het is genieten hier! Ik zal bij de reis beginnen. De reis verliep prima, geen vertraging of iets! Toen we aankwamen op het vliegveld van Cape Town werden we opgewacht door Margot, de gastvrouw van onze B&B. Anneke, Wianne en Alette zijn met de spullen naar de huisjes gegaan en Marit en ik hebben een taxi gepakt naar het autoverhuurbedrijf. Marit achter het stuur en ik als navigator! We zijn zonder problemen uit de stad gekomen en we vonden de B&B in Malmesbury snel.

De afgelopen dagen hebben we heerlijk rustig aan gedaan. We hebben veel bij het zwembad gelegen en zijn naar het strand geweest. Veel energie hebben we ook niet met 40 graden! :D:D

Daarnaast hebben we Malmesbury verkent. Er zit een grote Spar waar we heel goedkoop kunnen eten ennnn... Ze verkopen zelfs STROOPWAFELS, hahaha. Ze zijn alleen superduur.

Vanochtend hebben we kennis gemaakt bij de Instelling waar we gaan werken. Elkana Childcare! Volgende week maandag gaan we daar beginnen en eind volgende week of later zal ik daar wat meer over vertellen.

Ik heb een mini huisje vlak naast het enorme huis van de dames! Ik ben veel in het grote huis. Af en toe trek ik me terug in men hok.

Vandaag gaan we de omgeving verkennen! We gaan richting Stellenbosch. Dat schijnt supermooi te zijn, misschien pakken we een stukje van een wijnroute!

Jullie horen weer van me!

Groetjes uit een warm Zuid-Afrika,

Goed weekend, Frank.


  • 30 Januari 2015 - 09:38

    Wim En Jenny:

    hallo Frank
    Leuk om je te volgen,wij zijn ook in Stellenbosch geweest. Veel plezier daar.
    Groetjes

  • 30 Januari 2015 - 10:02

    Alice Kremer (en De Rest :)):

    Frank!! Fantastisch joh! Wat een mooi avontuur. We blijven meelezen! Bless, Kremer6

  • 30 Januari 2015 - 10:27

    Jeroen:

    Hey Frank,
    Wat een leuk en goed begin heb je daar!! Alvast veel succes bij de instelling volgende week, maar eerst nog ff een weekje genieten daar.. veel plezier!
    Groetjes vanuit Bulgarije

  • 30 Januari 2015 - 11:48

    Marrie:

    He Frank,

    Wat een mooi verhaal heb je al! Heel fijn dat de reis en de afgelopen dagen al zo goed verlopen zijn, veel plezier de komende week, en tot horens.....
    Groetjes Marrie

  • 30 Januari 2015 - 12:16

    Stefan:

    Pas je goed op (anneke) de dames? Veel plezier

  • 30 Januari 2015 - 13:17

    De Knolletjes:

    hoi Frank. heerlijk die temperatuur, hier dus sneeuwpruttel, heel veel succes daar.

  • 30 Januari 2015 - 15:01

    Ton En Klazina:

    Dag Frank

    Goed om te horen; so far so good!
    Geniet ervan!!!

  • 02 Februari 2015 - 16:37

    Jacco:

    Wat ben ik jaloers, wij zitten hier met in de vrieskou en jij ligt met je zwembroek aan het strand. ik hoop dat je nog een fijne tijd hebt!!

  • 06 Februari 2015 - 19:09

    Geerlinge:

    hoe was je eerste werkweek, Frank?

  • 09 Februari 2015 - 18:14

    Ingrid:

    He Frankie,
    Stroopwafels??? hahahaha had ik ze je niet hoeven mee te geven. Maar gelukkig zijn ze wel super duur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Malmesbury

Actief sinds 21 Jan. 2015
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 5774

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

26 Januari 2015 - 06 Juli 2015

Stage

Landen bezocht: